Digital kundresa

En workshop om att målstyra ditt kommunikationsarbete på webbsajten.

Syfte med workshopen

Du är nyfiken på hur du kan målstyra ditt kommunikationsarbete på webbsajten och få bättre resultat. Du vill också driva den frågan internt och skapa förståelse för begrepp som kund- och köpresor, säljtrattar, konvertering och budskapshierarki.

Här mappar vi upp den grundläggande kundresan som vi vill att din besökare ska göra på din webbsajt. Samtidigt ser vi vad vi behöver för innehållskomponenter och landningssidor för att lyckas.

Workshops, kundresan
#workworkwork
Workshop Digital kundresa
Kategori Webbsajter, UX
Deltagare Projekt- eller styrgrupper om 2–6 delta­gare på företag som vill öka sin webbplats prestationsförmåga.
Pris Beroende på scope, begär estimat.
Förkunskaper Grundläggande webbkunskaper
Tidsåtgång för deltagare 3–4 tim (fm/em) exklusive förberedelser.

Vill du veta mer?

    0

    Maslow är vårt inspirationsbrev om marknadskommunikation och varumärkesutveckling. Det publiceras nån gång i månaden. Du kan avsluta din prenumeration när du vill.