Workshops

Människor behöver inte borr­maskiner utan hål. Skruva till din behovsuppfattning i en workshop.

CopywritingTjänstedesign

Om workshops

Hur stora är dom? Och när gör folk dom? När Black & Decker började intressera sig lite mer för kundernas verkliga behov (hålen) fick det positiva konsekvenser för deras varumärke. De upptäckte kunden på nytt och kunde omvärdera relevansen i sina produktargument.

Begreppet behovs­­upptäckter är mycket mer givande att jobba med än affärsidéer. Ordet i sig har en förmåga att frigöra nya tankegångar om vad kunder, medlemmar eller andra målgrupper i själva verket är intresserade av.

Behovs­upptäckter är en halv dags inspira­tions­­­workshop som hämtar energi från ditt företags ursprungliga idé och väcker lusten i marknads­förings­­arbetet på nytt.

Målgrupp för workshops

Behovsupptäckter och andra måttsydda workshops vänder sig till styr- och lednings­grup­per om 5–20 delta­gare på företag som vill starta en posi­tiv förändring.

Den här sidan om workshops är under uppbyggnad. Ibland måste man helt enkelt förnya sig. Tack för ditt tålamod. Under tiden kan du se…



Sätt upp dig på listan

Workshops, prenumerera på inspiration

Noga utvald inspiration för dig som jobbar pro­fessionellt med marknads­kommunika­tion och varu­märkes­utveck­ling.